Phone – Kvalitní a spolehlivá hlasová služba s pokročilými funkcemi

Moderní IP telefonie s vysokou dostupností, škálovatelností a bezpečností

Služba Phone od Fast Communication nabízí firmám a operátorům profesionální hlasové řešení postavené na moderní IP telefonii.
Naše infrastruktura je navržena s důrazem na kvalitu hovoru (HD voice), redundanci, vysokou dostupnost (SLA), podporu SIP, T.38 fax, zabezpečení hovorů (SRTP, TLS) a škálovatelnost od jednotek po tisíce zařízení.

Zákazník si může vybrat mezi jednoduchým SIP připojením, přenositelností čísel, nebo komplexním hlasovým řešením včetně ústředen a propojení s mobilními sítěmi.

Pro koho je služba určena

  • Firmy všech velikostí – od malých kanceláří po call centra

  • ISP a hlasoví operátoři hledající vlastní SIP infrastrukturu

  • Úřady, školy, nemocnice s požadavkem na stabilní komunikaci

  • Integrátoři, kteří dodávají řešení s VoIP komponenty

  • Zákazníci hledající migraci z ISDN/PSTN na IP

  • Co služba zahrnuje

    • Přístup přes SIP trunk nebo telefonní čísla

      Zákazník dostává jedno nebo více SIP čísel (geografických, mobilních), případně kompletní trunking pro PBX ústřednu.

    • Hlasová brána a ústředna

      Možnost provozovat fyzickou nebo cloudovou PBX (Asterisk, 3CX, Cisco, MikroTik), propojení přes TLS/SRTP, nebo zajištění infrastruktury FastCom.

    • Číselné rozsahy a přenositelnost

      Portace čísel do naší sítě (včetně geografických z ČR), přidělení bloků čísel, CLI management, možnost globálních čísel.

    • Monitoring a ochrana

      Antifraud, detekce neobvyklých volání, automatická pravidla a limitace, záznam hovorů, šifrování, integrace s firewallem.

    Technická specifikace

  • Parametr

  • Hodnota

  • Protokoly:

  • SIP, RTP, SRTP, T.38, TLS

  • Čísla:

  • Geografická, nomadická, bezplatná, portovaná

  • Kodeky:

  • G.711, G.722, G.729, Opus

  • QoS:

  • DSCP priorita, kontrola jitteru a ztráty

  • Monitoring:

  • CDR, SIP ladder, realtime call monitoring

  • SLA:

  • Až 99,999 %, dostupnost linek, call completion ratio

  • Příklady nasazení

    • Firma s více pobočkami

      Každá pobočka má svou IP ústřednu, propojenou SIP trunkem s FastCom. Číselný rozsah +420 234 XXX XXX, volání mezi pobočkami zdarma.

    • Call centrum

      150 operátorů, propojení CRM + call software + reportovací nástroj. CDR rozhraní v reálném čase, rozpoznání klíčových slov (ASR).

    • Úřad veřejné správy

      Hybridní ústředna (PBX + mobilní SIM), vysoká dostupnost, možnost přenosu hovorů do jiných lokalit nebo přesměrování dle úředních hodin.

    Výhody Phone od FastCom

  • Profesionální IP telefonie s podporou všech protokolů

  • HD Voice, nízká latence, redundantní brány

  • Zabezpečení hovorů (TLS, SRTP, antifraud)

  • Možnost portace čísel a číslování na míru

  • Integrace s firemní infrastrukturou nebo operátorskou platformou

  • Možnosti rozšíření

  • Call recording, IVR, SMS integrace

  • Cloudové ústředny nebo on-prem PBX

  • Statistika hovorů, SLA reporty

  • Hromadné SMS notifikace, eFax