Virtual PBX – Cloudová telefonní ústředna
Flexibilní, škálovatelné a bezpečné řešení pro vaši firemní telefonii bez nutnosti vlastního hardware
Služba Virtual PBX od Fast Communication poskytuje zákazníkům kompletní telefonní ústřednu jako službu – provozovanou na naší robustní cloudové infrastruktuře. Uživatelé získávají plnohodnotné ústřednové funkce (IVR, směrování, nahrávání, fronty, skupiny, reporting) bez potřeby vlastního serveru nebo složité správy.
Služba je vhodná pro firmy od několika zaměstnanců až po velké korporace a call centra. Telefonie je přístupná z kancelářských zařízení, mobilních aplikací i webového rozhraní, s možností správy přes zákaznický portál.

Pro koho je služba určena
Malé firmy s několika zaměstnanci a potřebou základních funkcí
Střední firmy s vícero pobočkami a vzdálenými pracovníky
Call centra s vysokým objemem hovorů
Organizace s požadavky na nahrávání, reporting a IVR
Subjekty bez vlastního IT zázemí – provoz plně spravován námi
Co Virtual PBX nabízí
Moderní ústředna jako služba
Není nutné instalovat hardware, spravovat server nebo aktualizace. Vše běží v naší HA cloudové infrastruktuře s možností škálování dle potřeby.
Správa přes webové rozhraní
Přidávání a odebírání uživatelů, úprava směrování, přesměrování, IVR, hlasové schránky, fronty, black listy – vše jednoduše a intuitivně.
Napojení na CRM / Helpdesk systémy
Integrace přes API, webhooky nebo moduly pro systémy jako Salesforce, Zoho, Microsoft Teams, Helpdesk, OTRS, Freshdesk.
Záznam hovorů a analytika
Možnost trvalého nebo selektivního nahrávání, exporty do .mp3, statistiky hovorů (délka, průchod IVR, čekání ve frontě), přehledy vytížení.
Technická specifikace
Parametr
Hodnota
Architektura:
Cloud (HA, redundantní)
Protokoly:
SIP, RTP, SRTP
Šifrování:
SRTP, možnost IPsec tunelu
Integrace:
CRM, API, databáze, Microsoft Teams
Záznamy hovorů:
Možnost neomezeného záznamu, právní retenční doby
Počet linek:
Od 1 až po stovky současných hovorů
Funkce:
IVR, záznam, skupiny, směrování, předávání
Přístup:
SIP zařízení, mobilní appky, web klient
SLA:
až 99,95 %
Příklady použití
Obchodní firma se 4 pobočkami
Virtuální ústředna propojuje všechny kanceláře, přesměrovává hovory dle pracovní doby, zajišťuje IVR a fronty. Zaměstnanci volají přes aplikace a SIP telefony.
Call centrum s 50 operátory
Plná analytika, integrace se CRM, nahrávání hovorů, automatizované přesměrování dle dostupnosti operátorů, automatický callback systém.
Ordinace + recepce
Pacient volá a podle IVR je přepojen na recepci nebo sestru. V mimo pracovní době je aktivní záznamník a SMS notifikace.